Rindu Serindu Rindunya...brapa kali rindu daaa..

Thursday 2 June 2011 0 comments
Owh, aku mmg sgt rindukan lil izz. sehari suntuk tinggalkan dia kt rumah xbejenguk2 lg. Semalam aku balik ke rumah Putrajaya je sbb aku mmg dh xlarat sgt, lgpon anis pon xabis lg closing..so, otw balik rumah, aku smpt singgah Taman Warisan untuk belikan nasi ayam (expect nasi ayam kedai sup utara lama tu, skali sampai, smua owner kedai pon dh berubah..nmpk sgt lama aku xsmpi kt warisan dh..hehe) Siap 2 bungkus yang aku order tu, terus memecut laju ke rumah, maklumlah, keluar dr pejabat pon agak lewat. jam 7.30pm baru keluar, lampu pejabat pon telah dipadamkan. Setibanya dirumah, anis masih lagi  dengan tugasannya. menyiapkan analisis akaun kompeni dia. ku henyakkan badan disofa dengan penuh kelesuan smbil membuka Macbook Pro, cadangnya nak buatkan carta organisasi utk office aku dengan sedikit idea utk dimuatkan kedalam video klip pejabat. Macam2 idea dah keluar, tp masih juga tak bole buat projek tu sbb aku kekurangan bahan, susah gak kalau duduk 2 tmpt, bahan2 aku jap kt rumah ni, jap kt rumah tu..jap lg kt office lak...adoii..last2 siapkan carta organisasi utk dimuatkan didalam video nnt...ni lah carta organisasi yang berjaya disiapkan mlm td..




Rupanya, dalam tak sedar aku buat kerja tu dan tidak diganggu oleh Anis, aku buat keje smpi telajak hingga ke jam 1.30 pagi...arghhh..letihnye, masuk bilik terus tertido.. adoi, dh jam 1.30pagi of course la tak dan nk balik rumah kajang utk tido bersama izz...



Pagi ni aku bangun utk solat subuh, sesudah tu aku rasa letih sgt, cuba utk tido sekejap kalau2 smpt sblm masuk kerja jam 8.30am...lama pnya tido, tau2 dh terjaga jam 8.05...cuci muka, terus berkemas dan cabut keluar menuju ke pejabat...adoi, badan masih lg lenguh2 dan letih...mujur aku tiba dia ofis jam 8.25am...pecut laju pnya hal la tu :P

baru pukul 9.45am, aku dh start terasa rindu teramat pada lil izz..adoi, smua buat pon xkeruan, mmg teringin sgt nak balik time tu..kol 11am aku dh cakap kt budak opis aku nk kuar g kedai hardware beli skit barang (plannye, dpt cabut g kedai hardware tu, nk gerak terus balik rumah, alasan nk amik kamera utk buat video, padahal nk jmpa lil izz laa..hahah)...skali dia bz lak, tunda pnya tunda punya tunda, last2 kol 2pm dh pon, keje aku masih lg byk..last2 decide tak jadi balik la sbb dh tengari, balik karang + pergi kedai hardware mau dh kol 4++ lebih smpi opis, dh nk time balik dh pon...so, decide siapkan keje cepat2...tepat 5.30pm karang aku nk chow balik...rindu+letih sgt ari ni..tak tau la naper..adoiyaiiii~

0 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB