Lil Izz not Little anymore

Tuesday 24 April 2012 0 comments
Lil Izz..cop, since benda ni dh lama setop, korg agak2 korg leh tau ke sapa Lil Izz aku sebut tu? Sapa yang follow aku dari facebook, for sure akan boleh cari album2 Introducing Lil Izz yang dh masuk beberapa chapter tahun lepas..aku terhenti tetiba, xsure kenapa.tp dia lebih kurang, terhentinya aku menulis digital sebelum ni, begitu juga la aku terhenti buat updating pasal Introducing Lil Izz. mungkin tahun ni aku boleh sambung balik bbrp chapter dia.

Ok, back to d TITLE above. As i mention kt atas tu, Lil Izz yg dulu manja perlu didokong sentiasa tidak lagi begitu. Bermula dengan belajar jalan tatih tatih, sehingga dh boleh berlari kini. Banyak dah benda baru yg dia learn. Aku happy melihat telatah dan gelagatnya. kalau dulu, telatah secara bayi, kini aku rasa dia dh masuk age toddler kot.

nak kata dh pandai bergaya, tak jugak..keje Papa dia la tu..haihhh~



Lil Izz dah jadi seorg budak NORMAL..Y normal? sbbnya mmg sifat seorang budak/kanak², jiwa mereka mahu sentiasa bebas, tanpa perlu ditahan², kerana mereka sentiasa berada di dunia mereka sendiri, bermain, menjiwai keinginan bermain adalah perkara normal bg seorg budak. Am proud, that him can b like that walaupun org kata, ala, normal la tu...aku bersyukur sgt dia jd normal dr jd ABnormal.



do i mention, sifat kanak2? memanjat pon 1 of it la. :P mama dia takut, but, rsnya kite perlu bg budak exploring kan?

Lil izz celebrate new TOY in d HOUZ. ;) siap pakai patch dgn mekap lg tu..haha

STILL in his WORLD :)
With his new sandal, pakai 3 kali je kot, dh xmuat..hehe :P
Owh, semestinya Lil Izz pn Kipas Susah Mati team Liver Bird ;) YNWA 1st word dia :P

ma Lil Izz Hip Hop with his Doctor. Kids Clinic Seri Kembangan ;)

Ngalahkan Mak Cik dia..org bersanding, dia pn nk join sekaki..hahaha
Setiap kali nk tido, blanket dia MESTI KENA ada. kalau tak, jgn harap dia nk tdo. :))
Lil Izz or Lebai Izz?
1st Truck Ever for Lil Izz - CATerpillar Truck from Mega Blocks

Izz menghantar Atok dgn Wan pergi Umrah di KLIA, monyok sbb pakai diaper mamy Poko..1st time pakai

1st time naik toy bergerak - Batman Car :)) melalak takut..ops, ni gmbr baby lg, tau duduk je baru.hehe














































0 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB