Penulisan Digital Bermula Kembali

Monday 23 April 2012 0 comments
Salam,
Di sini aku masih blur utk memulakan kata², agaknya skill dh hilang dok merapu mcm dulu, atau adakah aku kini betul² dah berubah dari sifat dan sikap? part tu biar aku cerita kemudian..apa yg penting, kini aku kembali disini untuk berkongsi dan meluahkan segala isi hati yg terbuku selama ini.

1st post of the year 2012. ada story, tp biarlah aku ceritakan 1 by 1 mengikut post2 yg berlainan..nnt bercampur aduk..korg tak suka, korg benci, dh korg xnk dtg melawat blog aku yg xseberapa ini...tp aku seberapa pasti bbrp org yg telah dikenalpasti sbgi STALKER dan juga SPY pastinya akan mengikuti smua post blog aku dgn penuh minat. Selangkah tersilap, pastinya..... (fill in d blank..haha)

ok la, ni la 1st post of the year aku..sila folo 2nd post of d year dgn lebih minat k ;)

0 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB