Sidang Pertama KBK utk 2012

Wednesday 25 April 2012 0 comments

KBK? apa itu KBK. korg yg bukan keahlian, sure tertanya² kan? btw, KBK ialah Kelab Belia Kita yang didaftarkan di Kementerian Belia dan Sukan pada 26 April 2010. warh, almost 2 years..nk kena buat anniversary la cmni..hahaha

Btw, KBK ni terdiri keahliannya dari bbrp org warga dan ex-warga KPPK, (ouch, aku xsuka guna nama MPIC, xbrapa nk glamer..haha) ahli xdela ramai mana pon, adala dalam 16 org je.

Argh, since aku dlm keadaan stress dan semput, maleh nk cite pasal penubuhan dan sejarah KBK ni.
based on title atas tu, aku nk citer pasal perjumpaan kembali BEBERAPA ahli KBK semalam actualy saja je jumpa sempena seorg daripada ahli kami akan mendirikan rumah tangga pada hari minggu ini (26 April 2012).

Last 2 days ago, planning la and dah spread d news kepada semua ahli KBK ni utk perjumpaan ni. Tapi unfortunately, ramai yg mempunyai urusan peribadi dan urusan kerja yang tidak dapat dielakkan dan ada juga yg tak sihat. so, perjumpaan tetap dijalankan walaupun jumlah yang confirm utk hadir amatlah sedikit. disini aku bg reason2 kenapa ahli2 yang tidak dapat hadir :

1. Hamzah - KL hujan, tak smpt nk datang ke alamanda, putrajaya
2. Dzul - Sibuk buat server my loca di cyberjaya
3. Dein Tanah Merah - Petang ada futsal, lupe nk bawak baju utk perjumpaan
4. Echa - sakit mata, masih MC termasuk MC perjumpaan :P
5. Jac - kak ton (bukan eton) masih lg di pejabat, urusan kerja yang tak pernah habis
6. Ifah - rumah jauhla, xdapat nak datang..nk kna balik KL
7. Nizam - berkongsi alasan dengan ifah..laki bini la katakan..hehehe
8. Aishah - terlibat dengan kursus di Penang
9. Jamal - bini takde, laki je pegi, xsyok
10. ira - ada urusan hidup dan mati, mmg tak boleh nk dielakkan
11. lia sumi jeli - aku konfem pergi (tengahari), aku tetiba rasa malas la, aku xdpt datang, kirim salam smua (petang)   <------aku rasa alasan paling best tu...jujur sgt..hahaha..antisosial sungguh dia..hehe
12. De' J - eh, ada apa ni leh? xde sapa pon bgtau aku.xde, aku xde bukak fb, xbaca notis ko kt fb, eton xde kol..hahahahahahaa..sumpah sy xdapek nk tolong, nx time ye EJ :P huhuhuh
13. adik a.k.a nisak - hoi, aku nk kawen dah la..nk balik penang dh ni..haha

yang hadir :

1. eton
2. yan
3. oli
4. saleh
5. anis

note : ramaikan? 5 org hadir.hahaha...bagus tul, yg dtg sume ajk tertinggi..wawawawa...
presiden, bendahari, setiausaha, penolong setiausaha..timb presiden bz kt cyberjaya..hahaha

bendahari bersama anaknya :P




nak balik dah dari Madam Kwan, Alamanda

antara yang hadir - oli, pen. s/usaha, s/usaha dan bendahari :)
sesi bergambar ibu² ahli KBK...wawawa..eton pn tejebak :P

argh, sumpah sumer blur..hahahaha
ok, agenda dia tak byk, juz citer pasal adik kesayangan eton yg bakal melangsungkan perkahwainan, pasal update terkini di opis masing2, gosip2, politik skit2, pasal anak2..hahahaa..hadoi, xsangka aku pon dh cite pasal anak2? cm emak emak lak aku rasa...

okeh, aku rasa baru terpk utk kumpul semula, ialah anniversary KBK pada 26 April 2012..ops, cm esok je..ada ke yg nak? hahaha..tak pela, aku pospon sebulan anniversary tu, jadi 26 May 2012, at least leh la adik buat sesi ice breaking hubby dia lak...ops, tak lupe juga pada abang bob yg tak buat lg ice breaking utk lina a.k.a. anil za...hahahaha..tunggu nx month k ;)

































0 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB