Home Sweet Home

Friday 20 May 2011 4 comments
Manis Rumah Manis~ (Home Sweet Home) menjadi topik aku kali ni...rindunye aku, baru 2-3 ari tinggalkan rumah, dh rindu macam2..hehehe..Rabu aritu (18 Mei 2011) aku bertolak dr office ke Jerantut kol 7am..subuh2 aku dh kuar...lil izz pon xbgn lg, tah2 korg pon xbgn lg..kan kan kan?:P

Ni la list yg aku rindu semasa & sepanjang aku outstation ke Jerantut tu

Most i REALLY MISS
1. Anis Mohamad
2. Lil Izz.Ryan

2ndry I MISS
1. PS3
2. PSP

Tertiary I MISS
1. my TOILET...rasa betul2 aman...hehe
2. my Personal Work..i got something need to be done...gosh, i really forgot to do anything...sorry maz :P hehe

ni je la list dia, tp aku rasa cm macam2 jek yang aku missed out, especially anis ada send 1 MMS yang PINKYFROGSHOP ada sent 1 beanie hat yang aku request sblm ni..memula dulu aku mintak untie Dhia Coco (sila cari di FB ye kengkawan) tolong buatkan beanie hat Craig Tucker (Troublemaker?), 1 of d character dalam animasi South Park. nk tgk cmne lil izz pakai tak? cm kt bawah ni hah~


So, dalam masa 3 ari 2 malam je aku kt Jerantut, dapat pulak parcel baru dari Dhia Coco, kali ni 2nd request aku, aku mintak dia tolong buatkan  beanie hat Kyle Broflovski...disebabkan CUMA 3 hari tu je, parcel beanie hat Kyle dh smpi kt rumah...yang tak tahannye, siap dh rasmikan tanpa aku dirumah..hahahaha
nk tgk lil izz bergaya dgn beanie hat baru PINKYFROGSHOP x?



alamek, comelnyeee...tp apsal nmpk seluar cm melurut kebawah jek..cm gendut lak..hahaha...tp JANGAN la sesekali korang kata cm papa dia lak..haha 
ok tu je cite aku kali ni..nnt aku citer lak apa kesah di JERANTUT TUT tut tut......tunggguuuuu..~!!!! hehehehe

4 comments:

  • IP-m said...

    Tu lah unkel, kan org dah cakap saiz 6M1Y tu. Tak caya. Tu gendut tali kecapi. ahak! Lama boleh pakai ni.

  • love.happen said...

    tira : aku pon xtau, aku baru balik ri ni...xtgk lg dia pakai topi tu secara live, tunggu aku amik pakai kamera aku, aku d latest pnya...

    tunggu gak ye untie dhia,sy akan up 1 gmbr yg best pnya..ala2 model baby pnya nnt..hehehe :D

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB