Interested with DISCOUNT? njoy more...

Sunday 22 May 2011 0 comments
Aku tau, ramai kawan2 aku yang mmg suka sgt dengan DISCOUNT..sampai kalau nk wedding pon, asal tanya pakej je, msti tanya, ada DISCOUNT tak utk kawan2..hahaha...aku jawab senang, lau ko nk DISKAUN dari aku, make sure book time aku buat promotion..book awal2 walaupun korang nk kawen tahun dpn..hehe..kenapa ek aku cakap book awal²? sbbnye promotion bile dh book, price tu bleh tahan for 2 years, n FYI, every year i will revise price...hehehe..
ada sekali tu member aku tanya, kenapa price mahal ek? aku jawab :

1. Equipment kamera mahal..body kamera je dh RM5k ++...5-6 pakej yg murah ambik pon blom leh cover aku pnya spending..hehehe..
maka dia menjawab : beli kamera ko leh pakai utk macam2....
jawab aku balik : mmg la..tu baru BODY aje, yg lens lak 1 hal..1 event biasanya aku bawak at least 3 lens and 2 body...cmne tu? to make great photo to capture ur best moment, i need to spend d best lens..hehe..so, what do u think? my advice, take advantage when i do PROMOTION..ada PROMOTION, adalah DISCOUNT..hehe

2. Experience : lagi lama menjebakkan diri dalam dunia fotografi, EXPERIENCE aku pon bertambah..kan kan kan? skrg baru nak masuk tahun ke-6 aku bersama SLR..hidup memula fotografi aku hanyalah dgn 400D je..tak byk features yang aku tau..nk tau lg better, refer my galeri dulu dan kini..bermula dgn galeri  percuma kini dh mempunyai galeri sendiri di clutzgallery.

3. BETTER EDITING...sama gak la experience ni, 1st time dulu aku tau nk crop je, amik gmbr edit saturate n brightness...skrg aku tau mcm2  dh guna Photoshop...tq la pada yg invent photoshop ni ye..hehehe :D so, lg lama aku bekerja sebagai designer di office makin mendalam dah aku pnya pengetahuan utk photoshop, sbb tu skrg ni aku boleh conduct class for photoshop BASIC, INTERMEDIATE and ADVANCE...kadang aku bg lagi advance compare to other class training yg company2 training ni bagi... :D

aku rasa bg 3 ni pon dh ckup kan? blom dikire mileage aku g kilang, antar amik produk utk album special client, charge kilang bg kt aku utk printing..smua tu aku conclude...so, every year aku revise adalah harga market price yang reasonable dan biasanya aku akan buat kajian dahulu sblm buat revise tu :D I do compare output from free lance, from full time photographer then their price..
so, sesiapa nk tau mcm mana hasil kerja aku yg simple ni, bolehlah refer kt BLOG aku...bS ni smua gmbr aku tak edit ye..hehehe..harap maklum le...sbb sy malas nk edit2 selalu semenjak ada lil izz :D

sebagai penutup, aku bg korang lagi 1 saluran untuk mendapatkan DISCOUNT utk pelbagai jenis servis atau barang...tp offer dia hanya sekitar Kuala Lumpur dan Penang sahaja buat masa ini...so, kepada sesiapa yang berminat nk dptkan DISCOUNT ni, layarilah I LOVE DISCOUNT...dan register jd ahli...don't worry, ni bukan SPAM atau MALWARE atau pun VIRUS...kot2 lah ada Discount yg dia offer tu korang interested, leh la beli je dr situ...jangan tak percaya lak kalau aku cakap dia sanggup bg smpi 91% DISCOUNT...
pergh, meletop beb...x caya, tekan kt SINI...anda dh percaya..jom register je ahli kt sini..xpaksa pon..kalau register dia ada bg LATEST NEWSLETTER..kalau ada diskaun item baru, terus smpi ke inbox korang...besh...aku tgh ushar iPAD nih..hahahaha

0 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB