Projek Beburun Part 01

Friday 3 June 2011 0 comments
Hi, masih lg aku pnah cite aku tgh buat projek beburung? Tp 1 gambar pon aku xup kan lg kan..hehehe..soba, soba..soba tu kan separuh drpd iman..hehehe..ni baru ada masa balik and d important thing, aku dh TERJUMPA balik folder projek beburung ni..hehehe
so, kt cni aku sharing output drpd projek aku tu...1stly, aku nk perkenalkan ibu kepada burung tersebut..dia lah yang menghasilkan telur dan anak2 yang comel itu :D



So, let we story about this lil birdie...ingat lg tak dulu aku pnah up gmbr2 burung...aku xsure sama ada ia burung sama atau tidak, tp yg pasti ia dr spesis yang sama, iaitu burung merbah..and everytime dia nk bertelur, dia pasti akan buat sarang kt pokok berpasu depan rumah parent-in-law aku... alhamdulillah, aku dpt tau awal2 dia dh buat sarang, so just stand by bile masa dia nk pulang..n this time i capture time dia tgh nk bertelur...walaupun i'try to hiding disebalik tingkap dan langsir dan dalam keadaan snyap, dia masih lg bole merasakan kehadiran ancaman kepadanya... ni lah hasilnya bile aku hulurkan lg keluar aku pnya tele lens 70-200mm...terus cabut serta merta..hehehe...

dalam posisi utk melarikan diri (gmbr tanpa editing)

   
last2 ni je aku dpt..lupe nk tuka setting AI servo utk autofocus dia :D

0 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB