I Dedicate my Isnin to Amir Afzan

Monday 6 June 2011 0 comments
OK, hari Rabu ni hari pertama enche amir afzan abdul ghani melaporkan diri di tempat keje baru dan jumaat lepas adalah hari terakhir dia masuk opis aku..so, basically 2 hari ni dia bercuti la dulu menambahkan lemak di dada..hahah :P

So, siapakah gerangannya Amir Afzan ni? (sila click pada nama utk ke FB beliau kalau korg rasa dia leh jd pakwe korang..hehe) OK, dia ni colleague a.k.a keje kontrak kt opis aku dulu..mula masuk tah bulan bile tah..n patut abis kontrak end of this year..so several attempt telah dilakukan oleh beliau utk mendapatkan keje tetap..alhamdulillah hasil dr kawan aku yg mencari pekerja, melekat pon beliau ditempat tu sekarang dgn jawatan Penolong Pegawai Teknologi Maklumat...pergh, konfem masyuk la ni sbb tmpt dia bekerja skrg ni akan kerap bekerja hari minggu..O.T kencang nih..cukup bulan jek, konfem leh blanje kiterang..hehehe...

Disini aku nk ucapkan selamat memulakan tugas dan jangan nakal2 cm kt tmpt keje sblm ni..diharapkan dia dapat apa yg diimpikan selama ini...priority dia : RUMAH dan SURI RUMAH..hahaha..smoga kite slalu keep in touch ye enche amir..akhir kata dari saya, majulah kamu demi rumah tangga kamu nnt..hehehe :P

0 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB