hait, jgn malas papa izz

Tuesday 28 June 2011 0 comments
haish, seminggu aku xnk pegang langsung ngn blogspot, ari ni terpaksa merajinkan diri lepas seminggu bertungkus lumus menyiapkan montage utk Konvensyen Kumpulan Inovatif dan Kreatif (KIK)di kementerian aku. KIK yang dulunye dipanggil KUMPULAN MUTU KERJA (KMK) -bermutukah? telah diadakan semula konvensyen ini utk mencari kumpulan terbaik di kementerian aku utk berentap dengan kumpulan dari agensi pada julai (harap xde dh mintak montaj lg..fedup maaa~..hehe
so, before aku langsungkan cerita aku, meh aku share skit hasil product montaj aku..overal dr staff opis aku, smua suka..so, bile org dh suka, kite akan rasa satisfied sgt selepas bertungkus lumus buat keje ni sorg2..adoiyaii..ehheeh

lau nk tgk video saiz beso, cer klik kt nama video (dia letak di atas video ni..hehe), leh la korg menikmatinya dlm bentuk Full HD :D

so, lepas siap keje tu, ada lak Konvensyen K.I.K. tu..adehh, dh aku cover utk video, ye la bekap utk tahun depan, kot terkena buat montaj lg..bukan leh caya diorg ni, at least ada dlm simpanan aku :D so, gmbr sekitar event leh tgk kt FB..lau malas, aku akan upload, tp nx post la..hehehe..;)

0 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB