Weekend activity : 1 bad new and 1 GREAT new

Saturday 4 June 2011 1 comments
Hari sabtu minggu ni ikotkan byk sgt PLANNING activity. start dgn nk g ambil tix LIVERPOOL vs Malaysia, pastu nk gerak g Saujana Impian, Kajang untuk carikan Izz pnya CD, CD lil Izz dah semakin susut..nk kna tambah lg..huhu...
so, pagi2 lg aku dh bgn kol 6.00am, solat subuh nk sambung balik main PS3 yg mlm sblm tu kononnye nk main, tp disebabkan Roland Garros, terus aku xdpt main...plan nk bgn kol 3.00am nk tgk qualifying European, pon still xdpt gak sbb Roland Garros xabis lg..another disappointed, tu yg bgn awal pg ni, main PS3 lak..tgh main, lil Izz lak bgn kol 6.30am, n smua org bgn awal lak weken..main pon dptla takat 2 game je..adoii, frust lg..rupenye smua bgn awal nk g jogging, terus aku ajak gak mama lil Izz ikot skali g jogging (sbnrnye nk rasmikan kasut baru yg tak guna2 lg tu..huhu)...

so, bersiapla smua g jogging kt tmpt biasa, Taman Putra Perdana, Putrajaya...
pagi2 lg izz dh buat muka pelik bile bg dia ubat selsema..hehe

tenung je la kt muka wan dia tu..hehe





pastu dlm kol 8.15am, smpi la kiterang kt tmpt nk jogging tu :D
Low Quality : pnya kerek dia dok ngangkang kt stroller dia..cm Gengster nih

Tahniah kepada smua berjaya menamatkan larian, termasuk lil Izz yang lari guna stroller

Izz seram tgk syringe:P

rupanya kt taman ni gak buat operasi bg lil Izz ubat selsema

xsedapnyeee...

apa ni wan, xsedap laaaa
Abis je jogging pagi tu, kiterang lari lak g mamak kembar presint 9 utk bekfes...pergh, balik je terus aku timbang sik beza naik 100gram je..huhuh..lega beb...

so, sbgi menepati plan asal aku, kiterang tinggalkan lil Izz ngn bibik dia lak n bibik pesan make sure balik before 4 sbb dia lak nk keluar. so, kol 11.15 kiterang bergegas keluar menuju ke TicketPro di Kelana Jaya (pnya la byk branch KJ yg dkt area umah ni, nk gak dia suruh g KJ..hampeh)...pusing pnya pusing kt KJ, last2 jmpa gak Dataran Glomac (leh lak aku sesat kt area wisma glomac lak..haha)...smpi je sana, pnya la frust aku bile call byk kali dia xpikap..skali baru teringat ari ni cuti AM la...ye la, hari ni kan hari keputeraan Agong...(korang jgn terkeliru ek, hari keputeraan Agong bukanlah hari kelahiran sesuatu Sultan yang sedang memerintah..Hari keputeraan Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong secara rasminya di sambut sebagai cuti umum seluruh negara pada setiap hari Sabtu pertama pada bulan Jun, tidak mengambilkira tarikh hari keputeraan sebenar mana-mana Sultan, Raja, Yang di-Pertuan Besar atau Yang Dipertua Negeri yang sedang memegang jawatan Yang Di Pertuan Agong)
Selamat hari Keputeraan Baginda
Adoi, frustnye aku xdpt tix Liverpool..pnya la berkobar2 nk dptkan tix tu, skali tak dpt gak lagi..baru nk tayang tix dengan training pass kt FB nnt..hahaha..
Low Quality : ada gaya muke sedih tak? ni smua sbb xdpt tix liverpool :O

Terus aku g Carrefour Subang Jaya, g kedai member aku. Dr xde dalam any plan aku utk g Subang, terus menyerong g sana sbb nk dptkan RAY BAN AVIATOR POLARIZE...huhu...puas aku pusing2 area sini (Jusco Cheras Selatan, Mines dan Alamanda Putrajaya), smua Ray Ban aviator polarize paling koman RM1,199...gosh, biar betul skrg ni aviator cecah 1.2k? gile apa? tu pasal terpaksa refer pada member aku gak...so, aku gerak g Subang...dlm 15 minit travel dr KJ, aku dh smpi (aku pon ingat2 lupe jalan nk g sana..lama tak masuk subang beb..hehe..) 
telengkan kepala anda..hahah..ni la total harga utk Ori Ray Ban Polarize dan ori Police..murah bukan..hehe

Low Quality : ni baru sarung je ni..haha

yesh, ni la idaman aku..dpt gak AVIATOR POLARIZED


Made in Italy dh skrg..no more Made in USA...dh own by Italian dh skrg..

kalau aku Ray Ban, Anis lak rembat Police aviator..hhe


cermin biru dh skrg?siap reflection aku kt cermin dia..cun cun..huhu

menurut member aku kata, mmg byk spectacles brand, Italian dh own diorg pnya rights even OAKLEY


so, aku mmg SATISFIED with POLARIZED ni...siap bergaya g tesco lg tu..huhuh..g tesco pon semata2 nk beli bateri utk lil Izz pnya fan :D



seronotnye pakai spec baru dgn drive vios ni..huhuh

1 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 love.is.in.the.air | TNB